Aksels Zingulis un Reinis Ņikuļcevs 2015. gadā bija 11. klases skolēni. Aksels brīvajā laikā spēlēja hokeju. Šis fakts un arī paša slinkums bija iemesls, kāpēc radās ideja par ierastās nūjas lentes alternatīvu, kas piemērota jebkura izmēra hokeja un lakrosa nūjai. Salīdzinājumā ar parasto lenti “RocketGrip” uzlabo saķeri ar nūju, neplēš cimdus, jo nesatur līmi, un ir viegli uzliekama. Turklāt to iespējams arī personalizēt. “Alternatīvas tirgū bija, bet ne tādas, kas būtu katram hokejistam pa prātam. Hokejistiem patīk individuāli pielāgojami risinājumi,” stāsta Aksels. Ar šo biznesa ideju puiši “Junior Achievement” skolēnu uzņēmumu konkursā Latvijā togad izcīnīja 3. vietu.
Kontakti un sastapto cilvēku pieredze tevi uz mērķi aizvedīs ātrāk.
Kad pienāca laiks stāties augstskolā, puiši pie idejas atgriezās, jo doma par īstu uzņēmumu gaisā bija virmojusi visu laiku. Aksels izlēma studēt jurisprudenci, bet Reinis – robotizētās datorizētās sistēmas. Un neviens nestudē uzņēmējdarbību? “Man šķiet, ka jurisprudence ir neatņemama uzņēmējdarbības sastāvdaļa, tāpat kā programmēšana un digitālā vide. Jau esmu saskāries ar daudziem patentstrīdiem. Tā ka esmu pārliecināts – šīs zināšanas mums noderēs,” uzskata Aksels.
21. gadsimtā ir nepieciešama spēja ātri un elastīgi adaptēties apstākļiem un to maiņai. Tāpēc ir nepieciešamas zināšanas.
Nākamais lēmums pēc uzņēmuma dibināšanas – iestāšanās PINK, pēc tam INK (inkubācijas programmā). “Agrīnā vecumā un tikko no skolas sola gan darba pieredze, gan pieredze uzņēmējdarbībā ir neliela, tāpēc mums ļoti noderēja PINK kopiena. Piemēram, mums bija jautājums, kā iegūt svītrkodus? Paši ilgi meklējām, bet beigās mums palīdzēja inkubatora kolēģi. Ir arī daudz citu jomu, kur nepieciešamas zināšanas, piemēram, digitālais mārketings, pārdošana. Te noderēja INK nodrošinātās mācības. Bija svarīga arī finansējuma pieejamība, kas nozīmē vairāk apgrozāmo līdzekļu un vairāk iespēju ieguldīt attīstībā,” ieguvumus rezumē Aksels.
Komanda un atbalsts no malas ir drošības spilvens un pamats, lai rokas nenolaižas pusceļā.
2018. gadu uzņēmums beidzis ar aptuveni 40 000 eiro apgrozījumu un ieceri 2019. gadā attīstīties un pievērsties gan citām nozarēm, gan eksporta tirgiem tepat Eiropā un arī okeāna otrā pusē.