“BioKidd” aizsākās kā divu mammu ideja atrast saviem bērniem drošas un dabīgas sejas krāsas. “Par sejas krāsām pirms kāda laika bija apjomīgs “The Campaign for Safe Cosmetics” pētījums, kurā tika secināts, ka ļoti bieži tajās ir smago metālu piesārņojums, naftas produkti un kancerogēnas vielas. Mūsu mērķis bija radīt produktu, kas ir drošs, dabīgs, viegli lietojams, ar īsu un saprotamu sastāvdaļu sarakstu. Sākām likt kopā idejas, dažādus dabas materiālus un radās unikāls produkts – krēmīgas sejas krāsas no bišu vaska, māla un minerāliežu krāsvielām,” pirmsākumus atceras Dace Apse.
Uz PINK komanda – Dace kopā ar domubiedri Antru Rubeni – devusies tikai ar ideju. “Pirmie prototipi bija jau iestāšanās brīdī, bet līdz aktīvai darbībai un īstajai sastāvdaļu kombinācijai pagāja ilgāks laiks. Tika veikta pilna produkta testēšana, un ražošana, kā arī jaunu produktu izstrāde ir sākusies tikai 2018. gada decembrī,” stāsta Dace. PINK deva pārliecību, ka iespējams dibināt uzņēmumu un strādāt šajā segmentā. Tāpēc nākamais loģiskais solis bija INK. Tā atbalsts palīdzēja radīt pirmās produkta testa partijas, kā arī aprīkot ražošanas telpas.
“Lielākā PINK un INK vērtība ir lekcijas. Drīkst apmeklēt tās, kas notiek gan mūsu inkubatorā, gan citviet Latvijā. Tāpēc esam bijušas arī uz citu inkubatoru organizētām lekcijām, kas tajā brīdī ir aktuālas,” saka Dace.
Ja arī biznesa ideja nav pilnībā gatava, nevajag baidīties doties uz PINK. Tā ir īstā vieta, kur izsvērt visus plusus un mīnusus.
Gan PINK, gan INK ir laba vieta, kur satikt citus uzņēmējus no dažādām jomām. Šī socializācija ļoti noder.
Inkubators ir atbalsta komanda uzņēmējam.